صزفاجهت اطلاع...

صزفاجهت اطلاع...

امروز میخوام یه صرفاجهت اطلاع بنویسم واسه تموم دوستای عزیزم که این وب رو دنبال می کنن تا جوابی باشه واسه سوالاتشون....

وبلاگ من سه برهه ی زمانی رو طی کرد ...

1- قبل از اینکه چیزی از عشق بدونم و زمانی بود که توی تنهایی خودم غرق بودم و بدلیل یه سری مشکلات خانوادگی و روحی خودم تنها راه چاره واسه اروم شدنمو توی نوشتن دیدم و برای خودم نوشتم و دل خودم و واسه اروم شدن خودم

2- زمانی که ازهمین وبلاگ اولین ضربه شکست عاطفی رو چشیدم و دلم براش یه مدت طولانی سوگواری کرد و متن های وبم جنبه ی شکست عاطفی رو پیدا کرد و می تونم بگم بدترین برهه ی زمانی زندگیم بود

3- زمانی کنونی ینی الان ؛ ینی زمانی که بهترین زمان زندگیمه با کسی که دوسش دارم و واقعا بهش مدیونم چون بعد از اون برهه ی دوم داغون بودم و فردی که الان تمام زندگیمه کمکم کرد تا از اون زمان و دوران سیاه و کبودزندگیم بیرون بیام و میخوام اعتراف کنم که دوسش دارم و معنای عشق رو باهاش فهمیدم خیلی کمکم کرد و همین جا ازش متشکرم که توی تموم شرایط زندگی چه سخت و چه اسون در کنارم بود و نذاشت که تنهایی بار سختی رو تجربه کنم میدونم که از حرف زدن درمورد گذشته ناراحت میشه اما در ادامه این پست باید توضیح بدم که این پست رو در جواب یکی از نظرات گذاشتم پس امیدوارم ناراحت نشی عزیزم .

دلم براش تنگ شده چون بدلیل امتحانات باهم در ارتباط نیستیم ولی میدونم که وبمو دنبال میکنه ....

امیدوارم که هیچوقت ازدستش ندم و بتونیم کنارهم رویاهای قشنگمونو بسازیم ....

نتیجه تصویری برای عاشقانه

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

S&R
ساعت12:34---29 ارديبهشت 1395
سلام به خانومه گل خودم منم امیدوارم از دستت ندم و تا اخرین نفسی که میاد کنارت باشم و اگه هم قراره بهت نرسم بازم تا اخرین نفسی که می کشم که می دونم خیلی کوتاه این نفس کشیدنم بازم بهت فکر می کنم و دوستت دارم

اشنا
ساعت6:02---25 ارديبهشت 1395

ممنون عزیز هه از سردرگمی نجاتمون دادی.ولی من بازم میگم همش رنج واندوه چه وقتی از هم دورن دوتاعاشق چه وقتی بهم میرسن اینم ک میگن عشق یهو میاد کشکه تاادم ته دلش نخاد نجربش کنه هیچ اتفاقی واسش نمی افته .والاخخخخ. بازم ممنون.
پاسخ:خخخ من هیچوقت نگفتم یهو میاد اره من یه زمانی ارزوم بود عاشق بشم باوجوداینکه میدونستم دردو رنج داره اما من نمی خواستم بعدا این جمله دکتر شریعتی که میگه :مادرم میگفت عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب؛ هزار شب است پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام» درموردم صدق کنه ، براهمون دردشم کشیدم اما به جاش بزرگ شدم و چیزایی یاد گرفتم که شاید هیچوقت نمیفهمیدم یه جا خوندم وقتی خدایکی و تو زندگیت میفرسته یا واسه اینه که درس بگیری یا واسه اینه که تا اخرباهات بمونه ،  بعدم این بستگی به سلیقه داره گاهی میخوای گاهی نه اما به نظر من همه ی ادما حداقل یه بار تو زندگیشون عاشق میشن شماهم منتظر باش خخخ شتریه که درخونه همه میخوابه خخخ اما بازم ممنون که وبمو دیدین



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ جمعه 24 ارديبهشت 1395برچسب:, ساعت 15:25 توسط Reihaneh